loader

Tilaa ryhmässä – nauti eduista!

Yhdessä tilaaminen on aina kannattavampaa ja ryhmänä pääsette parhaiten hyödyntämään edut ja tarjoukset. Perusta ryhmä ja aloita dermoilu jo tänään!

  • Nauti bonuksista

    Ryhmän yhteyshenkilö kerää bonuspisteitä sekä omasta että koko ryhmän tilauksesta. Ryhmän jäsenet saavat bonuspisteitä omista ostoistaan. Bonuspisteillä saat ilmaisia tuotteita bonuskaupastamme.

  • Ilmaiset toimitukset

    Yhdessä tilaamalla ostokset yltävät helposti ilmaisiin toimituksiin. Myös luonto kiittää! Ryhmätilaus pienentää toimitusten hiilijalanjälkeä niin pakkaamisen kuin kuljetustenkin osalta.

  • Gold-asiakkaan edut

    Ryhmässä yhteyshenkilön on helppo saavuttaa Gold-taso, mikä tarkoittaa ainutlaatuisia etuja ja elämyksiä koko ryhmälle.

Mikä on ryhmätilaus?

Ryhmätilauksessa sinä ja ystäväsi teette tilauksen yhdessä. Kuka tahansa voi perustaa ryhmän – eduista hyötyy koko porukka. Sen lisäksi, että ryhmässä tilaaminen on helppoa, se on myös merkittävä ympäristöteko, josta luonto kiittää.

Miksi tilata ryhmässä?

Ryhmässä tilaaminen on aina kannattavampaa ja yhdessä pääsette parhaiten hyödyntämään monipuoliset edut ja tarjoukset. Ryhmänä saatte käyttöönne dermoiluun tarkoitetun sivuston, jonka kautta tilaaminen on helppoa ja vaivatonta. Sivustolla pääsette keskustelemaan tilauksista, tuotteista ja nauttimaan dermoilusta oman ryhmänne kesken.

Kaksi tapaa tilata – kumman valitset?

Yhdessä ystävien kanssa tilaaminen on hauskaa ja helppoa. Valitse joko DermoPlus jos ryhmän jäsenet hoitavat omat tilauksensa tai DermoClassic jos yhteyshenkilönä sinä hoidat kaikkien tilaukset.

DermoPlus

Kutsu jäseniä perustamaasi ryhmään sähköpostitse, sosiaalisen median kautta (What’s App, Facebook, Messenger) tai suoralla linkillä. Jokainen ryhmän jäsen saa syöttää itse tilauksensa verkkokaupan kautta.

 

  • Bonuspisteet yhteyshenkilölle koko tilauksen loppusumman mukaan
  • Bonuspisteitä ryhmän jäsenille oman tilauksensa mukaan
  • Ryhmänä Gold-tason saavuttaa helpommin
  • Gold-edut koko ryhmälle mikäli yhteyshenkilö on Gold-asiakas
  • Jäsenet maksavat tilauksensa yhteyshenkilölle, joka hoitaa tilauksen maksun
  • Ryhmän oma sivusto
  • Keskustelutoiminto ryhmälle

DermoClassic

Hoida tilaaminen koko ryhmäsi puolesta. Kerää tilaus ryhmältäsi ja syötä se verkkokaupassa. Voit luoda ryhmän jäsenille omat nimet ja käyttää tilaukset erittelevää tilauslomaketta.

 

  • Bonuspisteet yhteyshenkilölle koko tilauksen loppusumman mukaan
  • Ryhmänä Gold-tason saavuttaa helpommin
  • Gold-edut koko ryhmälle mikäli yhteyshenkilö on Gold-asiakas
  • Jäsenet maksavat tilauksensa yhteyshenkilölle, joka hoitaa tilauksen maksun
  • Ryhmätilaajien oma sivusto
  • Tilauslomake, jonka avulla koko tilauksen voi syöttää ja eritellä tähän ryhmän jäsenten tilaukset

Usein kysytyt kysymykset

  • Kuinka aloitan ryhmätilauksen?

    Yhteyshenkilönä voit aloittaa ryhmätilauksen päävalikossa olevan Tilaa ryhmässä -painikkeen kautta. Perustaessasi DermoPlus-ryhmää, valitset yhteyshenkilönä ensin ryhmälle nimen, päivämäärän, jolloin tilaus lähetetään ja sen jälkeen voit lähettää kutsut jäsenille. Perustaessasi DermoClassic-ryhmää valitset ryhmälle nimen ja sen jälkeen voit itse nimetä ryhmäsi jäsenet. Viimeistä tilauspäivää ei tarvitse valita eikä lähettää kutsuja jäsenille, koska yhteyshenkilönä sinä hoidat kaiken verkkokaupassa.

  • Kuka saa bonusta ryhmätilauksesta?

    Ryhmän yhteyshenkilö saa bonusta omista ostoistaan, mutta myös ryhmän jäsenten ostoista. Ryhmän jäsenet saavat bonusta omista ostoistaan. Jos ryhmätilauksen tekee DermoClassic-ryhmänä tilauslomakkeen kautta, ainoastaan yhteyshenkilö saa bonusta koko ryhmän tilauksesta.

  • Kuka maksaa ryhmän tilauksen?

    Ryhmän yhteyshenkilö maksaa koko ryhmän tilauksen, kun tilaus lähetetään. Tarjoamme useita erilaisia maksutapoja. Ryhmän jäsenet hoitavat maksunsa yhteyshenkilölle.

  • Miten voin kutsua jäseniä tilaajaryhmääni?

    DermoPlus-ryhmän yhteyshenkilönä voit lähettää kutsut heti perustaessasi tilaajaryhmän tai myöhemmin Omien sivujen ja Tilaa ryhmässä -toiminnon kautta tai siirtymällä Kassalle ja klikkaamalla Muokkaa ryhmää. Yhteyshenkilö voi lähettää kutsuja sähköpostilla, teksiviestillä, WhatsAppin, Facebookin tai Messengerin kautta. Yhteyshenkilö voi myös kutsua jäseniä ryhmäänsä jakamalla kutsulinkin omavalintaiseen chat-ryhmäänsä tai oman sähköpostinsa kautta. DermoClassic-ryhmän yhteyshenkilönä voit manuaalisesti nimetä ryhmäsi jäsenet Oma ryhmäni -sivulla. Näin saat eriteltyä tilaukseesi ryhmäsi eri henkilöiden tilaukset, kun teet tilauksen tilauslomakkeen kautta. Yhteyshenkilö voi lähettää kutsuja sähköpostilla, teksiviestillä, WhatsAppin, Facebookin tai Messengerin kautta. Yhteyshenkilö voi myös kutsua jäseniä ryhmäänsä jakamalla kutsulinkin omavalintaiseen chat-ryhmäänsä tai oman sähköpostinsa kautta.

  • Mistä löydän ryhmäni?

    Yhteyshenkilö löytää ryhmänsä Omilta sivuilta ja Tilaa ryhmässä -linkin kautta tai siirtymällä Kassalle ja napsauttamalla Muokkaa ryhmää. Yhteyshenkilön ryhmätilaus on aktiivinen kassalla siihen päivään asti, joka valittiin viimeiseksi tilauspäiväksi. Uutta ryhmää ei tarvitse luoda, vaikka viimeinen tilauspäivä on päättynyt. Kun olet luonut ryhmätilauksen, olet automaattisesti ryhmätilaustilassa. Täällä näet kaikki jäsenesi, voit poistaa ja kutsua uusia jäseniä sekä muuttaa tilauksesi viimeistä päivämäärää. Ryhmän nimeä ja kuvaa on myös mahdollista muuttaa.

  • Milloin yhteyshenkilön on tehtävä omat ostoksensa ryhmän tilaukseen?

    Heti kun tilaajaryhmä on luotu, yhteyshenkilö voi valita ostoskoriin haluamansa tuotteet ja tallentaa ostoskorin odottamaan tilauspäivää. Yhteyshenkilö voi myös lisätä omat ostoksensa tilaukseen tilauspäivänä, ennen koko ryhmän tilauksen lähettämistä. Kun ryhmän jäsenet ovat tehneet tilauksensa, ne näkyvät yhteyshenkilön kassalla, kunnes hän lähettää koko ryhmän tilauksen.

  • Mistä näen, kuka ryhmäni jäsenistä on lähettänyt tilauksensa?

    Yhteyshenkilö näkee kaikki ryhmänsä jäsenten lähettämät tilaukset kassalta tai Omilta sivuilta kohdasta Ryhmätilaus.

  • Voinko poistaa ryhmän jäsenten tilauksia?

    Kun ryhmän jäsen on lähettänyt tilauksen yhteyshenkilölle, yhteyshenkilö voi poistaa jäsenen tilauksen kassalla, mikäli tilausta ei ole vielä lähetetty Dermosilille. Tämän jälkeen ryhmän jäsen voi halutessaan tehdä uuden tilauksen yhteyshenkilölle.

  • Miten saan poistettua ryhmätilauksen?

    Yhteyshenkilö voi kassalla poistaa tilaajaryhmän jäseniä. Jokainen ryhmän jäsen voi myös valita kassalla Oma tilaus ja tehdä tilauksen yksin, ilman ryhmää. Mikäli haluat poistaa tilaajaryhmän kokonaan ja luopua yhteyshenkilön tehtävästä, voit ottaa yhteyttä Dermosil-asiakaspalveluun.

  • Säilyvätkö ryhmääni kuuluvat jäsenet ryhmässäni tilauksen lähetyksen jälkeen?

    Tilauksen lähetyksen jälkeen ryhmän jäsenet säilyvät ryhmässä ja uusi ryhmätilaus luodaan automaattisesti. Yhteyshenkilö pääsee valitsemaan uuden tilauspäivämäärän ryhmälleen.

  • Missä voin seurata kenet olen kutsunut ryhmääni?

    Mikäli yhteyshenkilö on lähettänyt kutsun kopioimalla ja liittämällä kutsulinkin omaan sähköpostiin, tai lähettänyt linkin WhatsAppin, Facebookin, Messengerin kautta tai tekstiviestitse, voi vastaanottajat tarkistaa näistä kanavista.

  • Kuinka saan yhteyden ryhmäni jäseniin?

    Jos haluat muuttaa tilauksen päivämäärää, voit samalla lähettää viestin ryhmäsi jäsenille. Jos haluat vain keskustella ryhmäsi jäsenten kanssa muista tilaukseen liittyvistä asioista, voit aloittaa keskustelun haluamasi kanavan, esimerkiksi WhatsAppin tai Facebookin kautta. DermoPlus-ryhmätilaajina saatte käyttöönne ryhmätilaajien oman sivuston, jossa voitte keskustella oman ryhmänne kesken yksityisessä chatissa.

  • Useampi ryhmän jäsen tilasi saman tuotteen, mutta maksoi tuotteesta eri hinnan. Mistä tämä johtuu?

    Kun ryhmän jäsen vahvistaa kassalla oman tilauksensa, koskevat hänen tilaustaan vahvistamishetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli tuotteella on tietyn ajan voimassa oleva kampanja, saattavat saman ryhmätilauksen jäsenet saada tuotteen eri hintaan, riippuen siitä onko kampanja ollut voimassa silloin kun tilaaja hyväksyy tilauksensa. Tämä koskee myös ryhmätilauksen yhteyshenkilön omaa tilausta.

  • Koska tilaus lähetetään eteenpäin?

    Kun yhteyshenkilö luo ryhmätilauksen, hän valitsee tilaukselle samalla viimeisen tilauspäivän. Yhteyshenkilö lähettää ryhmän tilauksen ennalta sovittuna viimeisenä tilauspäivänä tai sen jälkeen.

  • Voinko osallistua useampaan tilaajaryhmään?

    Yhteyshenkilö tai tilaajaryhmän jäsen voi olla mukana vain yhdessä ryhmässä kerrallaan. Ryhmän jäsen voi itse erota tilaajaryhmästä ja liittyä mukaan toiseen tilaajaryhmään, kun hänellä ei ole käynnissä tilausta missään ryhmässä.

  • Voinko muuttaa tilaustani?

    Jos haluat tehdä lisäyksen tilaukseesi, lähetä vain uusi tilaus yhteyshenkilölle. Uusi tilauksesi liitetään aiempaan tilaukseesi. Yhteyshenkilösi on luonut ryhmälle sivun, josta löytyy kaikki tarvittava tieto. Ryhmän sivu löytyy kirjautumalla sisään ja klikkaamalla Omat sivut -kohdassa Ryhmätilausta. Ryhmän oman sivun alta löytyy lähetetty tilauksesi. Klikkaamalla viimeksi lähettämäsi tilauksen, löydät kohdan “Muokkaa tilausta”. Klikkaamalla tätä, voit poistaa tilauksesi.

  • Missä voin tarkistaa tilaukseni?

    Voit tarkistaa oman tilauksesi Omilta sivuilta kohdasta Ryhmätilaus tai menemällä kassalle ja klikkaamalla Muokkaa ryhmää.

  • Voinko osallistua ryhmätilaukseen, vaikka en itse käytä verkkokauppaa?

    Kyllä. Voit lähettää listan haluamistasi tuotteista tilaajaryhmän yhteyshenkilölle ja hän voi lisätä tilauksesi osaksi ryhmätilausta.

Perusta oma ryhmä ja aloita jo tänään

Kutsu kokoon ystävät, työkaverit, sukulaiset tai naapurit ja perusta oma ryhmäsi jo tänään! Kutsu verkkokaupan ryhmätilaukseen jäseniä mukaan sähköpostilla, tekstiviestillä, WhatsApp-viestillä, Facebookin kautta tai lähettämällä heille kutsulinkin.