Dermosil tilausehdot

Dermosil032.jpg

Yleistä

Dermosil.fi myy ja toimittaa Dermosil-tuotteita Suomessa. Muut verkkokauppamme, dermosil.se, dermosil.ee, dermosil.eu ja dermosil.ru, myyvät Dermosil-tuotteita myös Ruotsiin, Viroon, EU-alueelle sekä Venäjälle.

Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä tai sisäänkirjautumista. Jotta tilauksesi kerryttää bonuspisteitä ja voit hyödyntää Premium kanta-asiakkuusohjelmamme etuja, sinun on rekisteröidyttävä ja kirjauduttava sisään verkkokauppaan omilla käyttäjätunnuksillasi. 

Painoteknisistä ja tuotannollisista syistä emme aina voi taata, että kaikkia Dermosil-asiakaslehdessämme esiteltyjä tuotteita on saatavilla koko kahden kuukauden myyntikauden ajan, jonka lehti on voimassa. Tuotteiden ajantasaiset saatavuustiedot löydät verkkokaupastamme, dermosil.fi. Tilaukset käsitellään sen mukaan, mikä tuotteiden saatavuustilanne on ollut tilaushetkellä. Emme toimita tuotteita erikseen jälkikäteen.

Tuotteillamme on eurohinta ja siihen sisältyy arvonlisävero, 24 %. Ravintolisien arvonlisävero on 14 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja myyntipäivien muutoksiin. Saatamme korottaa tai laskea tuotteen hintaa, mutta asiakkaalle on aina voimassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Kassalla näet tilauksen kokonaissumman, joka sisältää arvonlisäveron sekä mahdolliset toimituskulut. Alle 18-vuotias ei voi tehdä tilausta itse, vaan huoltajan on tehtävä tilaus. Dermosil ei myy tuotteita jälleenmyyjille. Myymme tuotteita suoraan yksittäisille kuluttajille ja tilaajaryhmille. 

Tilaaminen ja maksaminen

Kun tilauksesi on kirjautunut meille, saat vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilaajatiedoissasi.

Sinulla on käytössäsi seuraavat maksuvaihtoehdot:

Dermosil-lasku
Voit valita Dermosil-laskun maksuvaihtoehdoksesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi ennen 14.8.2019 ja tilauksen arvo on yli 50 euroa. Dermosil-laskulla saat 14 päivää maksuaikaa. Premium Gold -asiakkaat saavat 30 päivää maksuaikaa. Jos olet Premium Gold tai Silver -asiakas, voit maksaa tilauksesi Dermosil-laskulla, vaikka tilauksen loppusumma olisi alle 50 euroa. Muut alle 50 euron tilaukset maksetaan aina Klarnan kautta. Jos olet rekisteröitynyt 14.8.2019 jälkeen, voit valita vain Klarnan maksutavaksesi. Klarna on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä riippumatta Premium-tasosta tai rekisteröitymisajankohdasta.

Dermoshop pidättää oikeuden muuttaa maksutavan Dermosil-laskusta etukäteismaksuksi tai Klarnaksi, esimerkiksi tilaajan puutteellisten yhteystietojen tai maksuhäiriöiden vuoksi. Cash-In Consulting Oy hoitaa Dermoshopin maksumuistutukset. Maksumuistutuksesta veloitetaan 5 euroa. Perimme lainmukaista viivästyskorkoa maksamattomasta tilauksesta. 

Maksu Klarnan kautta
Yhdessä Klarna Bank AB:n (päätoimipaikka Sveavägen46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) kanssa tarjoamme asiakkaillemme seuraavia maksutapoja, joissa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle: lasku, osamaksu, korttimaksu sekä suoramaksu verkkopankkisi kautta.

Klarnan maksutavat
Lasku: Maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehtoihin voit tutustua täällä.
Joustava erämaksu: Voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5 euroa mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienene.
Joustavan erämaksun ja kiinteän erämaksun ehdot löytyvät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Suoramaksu pankkisi verkkopalvelun kautta: Nordea, DanskeBank, Aktia, S-Pankki ja OP.
Korttimaksu: Myös kortilla maksaminen on luonnollisesti mahdollista.

Jos sinulla on kysyttävää maksamisesta, otathan yhteyttä Klarnaan tai soita Klarnan asiakaspalveluun, numeroon 09 425 99 771. Voit aina nähdä ostoksesi ja laskusi Klarnan omilta sivuiltasi.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Jos olet valinnut Klarnan maksuvaihtoehdoksi ja maksu ei jostain syystä onnistu, huomaathan, että emme voi käsitellä tilaustasi.
 

Luottotiedot

Mikäli yksityishenkilöllä on luottotietomerkintöjä, edellytämme maksua Klarnan kautta, jolloin asiakkaaseen otetaan suoraan yhteyttä. Jos asiakkaalla on maksamaton lasku, emme käsittele seuraavaa tilausta ennen kuin edellinen lasku on maksettu.

Lisäys tilaukseen

Tehtyyn tilaukseen voidaan lisätä tuote, mikäli tilausta ei ole vielä pakattu ja olet valinnut maksutavaksi laskun. Jos lisäys tehdään myöhemmin, veloitamme 5,90 euron käsittely- ja toimituskulut. Ilmoita tilausvahvistuksen numero, kun teet lisäyksen tilaukseen.

Lisäyksiä tai muutoksia ei voida tehdä tilauksiin, jotka maksetaan Klarnan kautta.

Kampanjakoodi

Kampanjatuotteita ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen. Jos sinulla on käytettävissäsi useampi kampanjakoodi myyntikauden aikana, voit käyttää vain yhden koodin tilausta kohden.

Toimitusaika

Tarjoamme asiakkaillemme erittäin nopean toimituksen. Valitsemastasi toimitustavasta riippuen, pakettisi on perillä 1-3 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupassamme.

Toimitustavat ja -maksut

Verkkokaupan kautta tehtäville tilauksille ei ole minimirajaa. Toimitustavasta ja tilauksesi loppusummasta riippuen lisäämme tilaukseen toimituskulut seuraavan taulukon mukaisesti: 

Copy-of-Toimitusmaksut_taulukkoFI2.jpg

Postipaketti tarkoittaa näitä toimitustapoja: Nouto omasta Postista, Nouto valitsemastasi postista, Pakettiautomaatti, Lähellä-paketti (Matkahuolto)
Kotiinkuljetus ja Express-paketti tarkoittavat näitä toimitustapoja: Postin kotiinkuljetus (Kotipaketti) ja Postin toimitus annettuun osoitteeseen (Express-paketti)
Jos teet monta tilausta samaan osoitteeseen muutaman päivän sisällä, pidätämme oikeuden yhdistää tilaamasi tuotteet samaan pakettiin.
 

Voit valita näistä toimitustavoista:

Toimitus annettuun osoitteeseen (Express-paketti)
Express-paketti on nopein toimitustapa. Posti toimittaa paketin annettuun osoitteeseen ilman ennakkoilmoitusta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jättää posti saapumisilmoituksen ja paketin voi noutaa lähipostistasi.

Kotiinkuljetus (Kotipaketti)
Posti ottaa yhteyttä annettuun puhelinnumeroon ja sopii toimitusajankohdasta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, jätetään annettuun osoitteeseen ilmoitus, jossa kehotetaan ottamaan yhteyttä Postiin ja sopimaan toimitusajankohdasta.

Nouto omasta Postista (Postipaketti)
Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun paketti on noudettavissa Postista.  Jos valitset tämän toimitustavan, on erittäin tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi. Jos muuta tapaa ei valita, tilaus toimitetaan Postipakettina.

Nouto valitsemastasi Postista (Postipaketti)
Voit itse valita, mistä Postin toimipisteestä noudat paketin. Posti lähettää saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Postista. Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä, joten on tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi, jos valitset tämän toimitustavan.

Matkahuollon Lähellä-paketti
Kun pakettisi on lähtenyt Dermoshopin varastolta, se toimitetaan sinua lähimpään noutopisteeseen 3-5 arkipäivän kuluessa. Lähellä-paketin noutopisteitä ovat Matkahuollot, Matkahuollon asiamiespisteet, K-marketit, R-kioskit ja muut Matkahuollon pakettipisteet.

Pakettiautomaatti (Postipaketti)
Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan Postiin. Posti ilmoittaa tällaisessa tapauksessa uudesta noutopaikasta tekstiviestillä. Tämä toimitustapa on käytettävissä ainoastaan verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Huomaathan, että sinun on ilmoitettava matkapuhelinnumero, jotta pakettisi voidaan toimittaa automaattiin.

Mikäli tilauksesi sisältää vaaralliseksi luokiteltavia aineita, kuten ponnekaasutuotteita, paketin toimituksessa pakettiautomaattiin voi olla ongelmia. Tämä johtuu valitun automaatin ominaisuuksista ja koskee seuraavia Postin pakettiautomaatteja:

PRISMA ITÄKESKUS
PRISMA VIIKKI
K-CITYMARKET KOIVUKYLÄ
KAUPPAKESKUS ISO OMENA
KAUPPAKESKUS JUMBO
KAUPPAKESKUS MYYRMANNI
KAUPPAKESKUS COLUMBUS
SOKOS WIKLUND
KAUPPAKESKUS RAJALLA
KAUPPAKESKUS SELLO
K-CITYMARKET KERAVA
KOSKIKESKUS TAMPERE
S-MARKET SOKOS LAHTI
S-MARKET BULEVARDI
S-MARKET MALMI
S-MARKET EURA
KAUPPAKESKUS GALLERIA
SOKOS KUOPIO
LIDL NELJÄS LINJA

Näin noudat pakettisi Pakettiautomaatista 

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, sillä tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.
2. Valitse automaatilta "Nouda paketti"
Näppäile automaattiin koodi, jonka sait tekstiviestinä. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.
3. Lokero avautuu
Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti. Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.

Bonusjärjestelmä ja bonustuotteet

Kun tilaat verkkokaupastamme, tilauksesi kartuttaa bonuspisteitä ja pisteillä voit valita bonustuotteita. Bonuspisteet voit hyödyntää heti tilauksesi yhteydessä ja voit valita tuotteita bonuskaupan vaihtuvasta valikoimasta.

Bonuspisteet ovat voimassa vuoden eteenpäin siitä, kun ne on lisätty bonustilillesi. Jos et ole käyttänyt pisteitä vuoden kuluessa, pistetili nollautuu. Bonustuotteita ei voi vaihtaa, eikä niitä voi lisätä tilaukseen jälkikäteen. Mahdolliset tilaukseen jälkikäteen tehdyt lisäykset eivät oikeuta bonuspisteisiin. Dermoshopilla on oikeus korjata bonuspistesaldoa mikäli palautat tuotteita tai muussa vastaavassa tapauksessa. Voit myös kerätä bonuspisteitä ja käyttää niitä suuremman määrän kerrallaan myöhemmän tilauksen yhteydessä pisteiden voimassaoloaikana.

Bonuspisteitä saa vain verkkokaupan kautta tehdyistä tilauksista, joten se ei koske puhelimitse tai postilla tehtyjä tilauksia. Bonustuotteiden bonushinnat ja tuotteiden myyntihinnat eivät välttämättä vastaa toisiaan, ja bonushinnat saattavat olla myyntihintaa edullisemmat tai päinvastoin.

Kanta-asiakasohjelma

Kanta-asiakkuusohjelma palkitsee aktiivisimpia asiakkaitamma rahanarvoisilla eduilla. Saat automaattisesti Premium Silver -jäsenyyden, kun 12 kk:n aikana tekemäsi Dermosil-ostokset verkkokaupassamme ylittävät 400 euroa. Kun ostoksesi 12 kk:n ajalta ylittävät 1000 euron rajan, saavutat Premium Gold -jäsenyyden! Premium-jäsenyys astuu voimaan sinä päivänä, kun ostoksesi ylittävät edellytetyn rajan. Jäsenyys on voimassa yhden vuoden ajan. Ostokertymään lasketaan mukaan kaikki verkkokaupassa tehdyt tilaukset. Postitse, faksilla tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei lasketa mukaan ostokertymään. Mahdollisia asiakaspalvelumme kautta tilauksiin jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä ei myöskään lasketa mukaan ostokertymään. Kertymään lasketaan ostettujen tuotteiden hinnat, mutta toimituskuluja ei lasketa mukaan kertymään.

Premium-ostokertymä päivittyy verkkokauppaan asiakkaan Omille sivuille, kun paketti on pakattu ja lähetetty asiakkaalle.
Omilla sivuillasi voit seurata, minkä verran sinulla on vielä matkaa seuraavalle Premium-tasolle. Ostokertymään lasketaan mukaan vain verkkokaupassamme tehdyt tilaukset. Jos olet jo Premium Silver - tai Premium Gold -asiakas, näet myös, mihin saakka nykyinen Premium-tasosi on voimassa. Pidätämme oikeuden muuttaa kanta-asiakasohjelman tarjouksia ja ehtoja.

Foorumi ja tuotekommentit

Pidätämme oikeuden käyttää asiakkaiden verkkokauppaan ja foorumille jättämiä kommentteja ja viestejä markkinoinnissa ja Dermosil-julkaisuissa.

Edellytämme tuotekommenttien ja Foorumin keskusteluihin jätettyjen viestien noudattavan hyvää tapaa ja lainsäädäntöä. Foorumille voi kommentoida Dermosil-tuotteita, yritystä ja sen toimintaa koskevista asioista ja sekä risut että ruusut ovat tervetulleita. Poistamme välittömästi asiattomat, toisia käyttäjiä tai ulkopuolisia toimijoita loukkaavat viestit. Mikäli huomaat tuotekommenteissa tai Foorumilla asiatonta kommentointia, voit ilmoittaa asiasta asiakaspalvelullemme.

Tuotetakuu ja palautukset

Dermoshopilla on täysi tuotetakuu. Voit vaihtaa viallisen tuotteen uuteen, virheettömään tuotteeseen. Sinulla on myös palautusoikeus kolmen kuukauden sisällä ostopäivästä. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Mikäli alkuperäisen laskun loppusumma jää palautuksen jälkeen alle 50 euroon, on Dermoshopilla oikeus veloittaa asiakkaalta jälkikäteen toimituskulut, 5,90 €.

Emme korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti.

Palautusohjeet
Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä tilauksen mukana lähetetty palautuslomake. Täytä lomakkeeseen nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Jotta voimme parantaa palveluamme, toivomme, että kerrot lomakkeella myös palautuksen syyn. Palautuksen voi tehdä veloituksetta Postin tai Matkahuollon toimipisteen kautta.

Postin kautta palautukset lähetetään osoitteeseen:
Asiakaspalautus 600833
Dermoshop
PL 3
66201 Korsnäs

Matkahuollon Lähellä-pakettien palautus:
Lähellä-paketi palautetaan Matkahuollon toimipisteeseen asiakaspalautuskoodilla 9535735.

Erimielisyystilanteet

Tilausta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Tällaisessa tilanteessa ota ensin yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.

Kuluttajan ja yrityksen väliset verkkokauppaa koskevat erimielisyystilanteet voidaan ratkaista verkossa Euroopan Komission ylläpitämässä palvelussa (ODR). Palvelu toimii kaikilla Euroopan Unionin virallisilla kielillä. Kuluttaja saa palvelusta ratkaisun omalla äidinkielellään. Mikäli haluat osoittaa valituksen verkkopalvelun kautta Dermoshop Oy:lle, on sähköpostiosoitteemme yhteydenottoon info@dermosil.fi.

Tietosuoja

Dermoshop kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii aina suojaamaan henkilötietosi parhaalla mahdollisella tavalla. Pyrimme kaikessa toiminnassamme varmistamaan, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.

Suositeltavat internetselaimet

Suosittelemme käyttämään uusinta versiota suosituimmista selaimista, joita ovat esim. Microsoft Edge, Chrome, Safari, Firefox. Jos käytössäsi on vanhempi versio tai muu selain, Dermosil-verkkosivut voivat mahdollisesti toimia heikommin.

Arkisto:

Tilausehdot ennen uutta verkkokauppaa, voimassa 13.8.2019 saakka.