Dermosil tilausehdot
Yleistä
Tilaaminen ja maksaminen
Toimitus
Bonusjärjestelmä ja kanta-asiakkuus
Tuotetakuu ja palautukset
Tilausehdot puhelimitse ja postitse tilattaessa
Yleistä
Dermosil.fi myy ja toimittaa Dermosil-tuotteita Suomessa. Muut verkkokauppamme, dermosil.se ja dermosil.ee, myyvät Dermosil-tuotteita myös Ruotsiin ja Viroon.
Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä tai sisäänkirjautumista. Jotta tilauksesi kerryttää bonuspisteitä ja voit hyödyntää Gold kanta-asiakkuusohjelmamme etuja, sinun on rekisteröidyttävä ja kirjauduttava sisään verkkokauppaan omilla käyttäjätunnuksillasi.
Painoteknisistä ja tuotannollisista syistä emme aina voi taata, että kaikkia Dermosil-asiakaslehdessämme esiteltyjä tuotteita on saatavilla koko kahden kuukauden myyntikauden ajan, jonka lehti on voimassa. Tuotteiden ajantasaiset saatavuustiedot löydät verkkokaupastamme, dermosil.fi. Tilaukset käsitellään sen mukaan, mikä tuotteiden saatavuustilanne on ollut tilaushetkellä. Emme toimita tuotteita erikseen jälkikäteen.
Tuotteillamme on eurohinta ja siihen sisältyy arvonlisävero, 24 %. Ravintolisien arvonlisävero on 14 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja myyntipäivien muutoksiin. Saatamme korottaa tai laskea tuotteen hintaa, mutta asiakkaalle on aina voimassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Kassalla näet tilauksen kokonaissumman, joka sisältää arvonlisäveron sekä mahdolliset toimituskulut.
Myös ryhmätilauksia koskevat tilauksen vahvistamishetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli tuotteella on tietyn ajan voimassa oleva kampanja, saattavat saman ryhmätilauksen jäsenet saada tuotteen eri hintaan, riippuen kampanjan voimassaoloajasta.
Alle 18-vuotias ei voi tehdä tilausta itse, vaan huoltajan on tehtävä tilaus. Dermosil ei myy tuotteita jälleenmyyjille. Myymme tuotteita suoraan yksittäisille kuluttajille ja tilaajaryhmille. Dermoshop pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli asiakas rikkoo hyvää käytäntöä tilausten ja rekisteröintien lukumäärässä.
Tilaaminen ja maksaminen
Kun tilauksesi on kirjautunut meille, saat vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilaajatiedoissasi.
Sinulla on käytössäsi seuraavat maksuvaihtoehdot:
Dermosil-lasku
Lasku toimitetaan tilauksen mukana. Jos tilaus lähetetään lahjaksi toiselle henkilölle, lähetetään lasku sähköpostitse lahjan tilaajalle. Dermosil-laskulla saat 14 päivän maksuajan. Premium Gold -asiakkaat saavat 30 päivän maksuajan.
16.3.2021 jälkeen rekisteröityneet Dermosilin asiakkaat voivat maksaa tilauksensa ainoastaan Klarnan tai Paytrailin kautta. Ennen 16.3.2021 rekisteröityneet asiakkaat voivat valita Dermosil-laskun vain sisäänkirjautuneena.
Dermosil-tuotteita yhdessä tilaavan ryhmän yhteyshenkilö voi maksaa Paytrailin kautta. 22.6.2022 lähtien kaikki ryhmätilauksen tekevät yhteyshenkilöt voivat valita maksutavaksi Dermosil-laskun.
Dermoshop pidättää oikeuden muuttaa maksutavan Dermosil-laskusta ennakkomaksuksi Paytrailin tai Klarnan kautta, esimerkiksi tilaajan puutteellisten yhteystietojen tai maksuhäiriöiden vuoksi.
Cash-In Consulting Oy hoitaa Dermoshopin maksumuistutukset. Maksumuistutuksesta veloitetaan 5 euroa.
Dermoshop Oy
Y-tunnus: 0213176-8
Osoite: Västanlidintie 50, 66200 KORSNÄS
Puhelinnumero: 020 746 6400
Verkkopankki- ja korttimaksut, maksupalvelutarjoaja Paytrail
Kaikki kotimaiset verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki.
Korttimaksut: Visa, Visa Electron, Mastercard sekä American Express.
Mobiilimaksut: MobilePay
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Maksu Klarnan kautta
Yhdessä Klarna Bank AB:n (päätoimipaikka Sveavägen46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) kanssa tarjoamme asiakkaillemme seuraavia maksutapoja, joissa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle: lasku, osamaksu, korttimaksu sekä suoramaksu verkkopankkisi kautta. Tämä maksutapa ei ole käytössä, jos lähetät tilauksen lahjaksi toiselle henkilölle.
Klarnan maksutavat
Lasku: Maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Mikäli valitset maksutavaksi laskun, lähetetään se sinulle sähköpostitse kun tilaus lähtee varastoltamme. Klarna-laskun ehtoihin voit tutustua täällä.
Joustava erämaksu: Voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5 euroa mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienene.
Joustavan erämaksun ja kiinteän erämaksun ehdot löytyvät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Suoramaksu pankkisi verkkopalvelun kautta: Nordea, DanskeBank, Aktia, S-Pankki ja OP.
Korttimaksu: Myös kortilla maksaminen on luonnollisesti mahdollista.
Klarna-sovellus
Klarna-sovelluksen avulla voit hallinnoida ostotapahtumiasi, lisätä tilisi tiedot, siirtää maksun eräpäivää veloituksetta tai ilmoittaa tilaukseesi liittyvästä ongelmasta. Voit ladata Klarna-sovelluksen AppStoresta tai Google Playsta.
Klarnan kautta tapahtuvien maksujen mahdollisissa epäselvyystilanteissa sinua palvelee Klarnan asiakaspalvelu. Jos sinulla on kysyttävää maksamisesta, otathan yhteyttä Klarnaan tai soita Klarnan asiakaspalveluun, numeroon 09 425 99 771. Voit aina nähdä ostoksesi ja laskusi Klarnan omilta sivuiltasi.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Jos olet valinnut Klarnan maksuvaihtoehdoksi ja maksu ei jostain syystä onnistu, huomaathan, että emme voi käsitellä tilaustasi.
Tilaaminen Ahvenanmaalle
Voit tehdä tilauksen Ahvenanmaalle dermosil.fi tai sv.dermosil.fi-sivulla. Dermoshop on verovelvollinen Ahvenanmaalla, ja sen verorajanumero on 07563-0. Arvonlisäveron osuus on mukana tuotteiden hinnassa. Asiakkaana sinun ei tarvitse maksaa arvonlisäveroa tai tullimaksua kun noudat tilaustasi, sillä arvonlisävero kuuluu tilauksen loppusummaan ja maksetaan Dermoshopille.
Luottotiedot
Mikäli yksityishenkilöllä on luottotietomerkintöjä, edellytämme maksua Paytrailin kautta, jolloin asiakkaaseen otetaan suoraan yhteyttä sähköpostitse. Jos asiakkaalla on maksamaton lasku, emme käsittele seuraavaa tilausta ennen kuin edellinen lasku on maksettu.
Lisäys tilaukseen
Tilaukseen on mahdollista tehdä lisäys, mikäli tilausta ei ole maksettu tilaushetkellä ja tuotteita ei ole vielä pakattu. Jos tilauksen tekee verkkokaupassa ja valitsee maksutavaksi Dermosil-laskun, voi tilaukseen heti sen tehtyään lisätä tuotteita puolen tunnin ajan. Muussa tapauksessa on oltava yhteydessä asiakaspalveluun. Lisäyksiä tai muutoksia ei voida tehdä tilauksiin, jotka maksetaan Paytrailin tai Klarnan kautta. Tuotteita ei voi poistaa tilauksesta.
Haluamme tarjota asiakkaillemme nopean toimituksen, joten tilaukset etenevät nopeasti keräilyvaiheeseen. Erikseen lähetettävistä alle 60 euron lisätilauksista veloitamme toimituskulut 4,90 € tai 6,50 €, mikäli tilaus toimitetaan kotiinkuljetuksella. Ilmoita tilausvahvistusnumero lisätilauksen yhteydessä.
Kampanjat ja etukoodit
Kampanjakoodilla tarkoitetaan alennusta tai tarjousta, jonka saat käyttöösi, kun syötät saamasi koodin kassalla kohtaan Kampanjakoodi ja klikkaat Käytä. Jos sinulla on käytettävissäsi useampi kampanjakoodi myyntikauden aikana, voit käyttää vain yhden koodin tilausta kohden. Kampanjakoodeja tai -tuotteita ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen. Kampanjat eivät koske bonustuotteita.
Toimitusaika
Tarjoamme asiakkaillemme erittäin nopean toimituksen. Tilauksesi lähtee meiltä tavallisesti 1–3 päivän kuluessa tilauksesta. Tarkista tarkka toimitusaika tilausvahvistuksesta. Voit seurata toimituksen kulkua OmaPosti-sovelluksesta tai Paketit-sovelluksesta.
Toimitustavat ja -maksut
Verkkokaupan kautta tehtäville tilauksille ei ole minimirajaa. Toimitustavasta ja tilauksesi loppusummasta riippuen lisäämme tilaukseen toimituskulut seuraavaasti:
Toimituskulut perusasiakkaille
Kaikki yli 60 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Alle 60 euron tilauksille toimituskulut ovat:
- Toimitus Postin tai Matkahuollon pakettiautomaattiin tai jakelupisteeseen 4,90 euroa
- Postin tai Matkahuollon kotiinkuljetus 6,50 euroa
Toimituskulut Gold-asiakkaille
Kaikki yli 25 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Alle 25 euron tilauksille toimituskulut ovat:
- Toimitus Postin tai Matkahuollon pakettiautomaattiin tai jakelupisteeseen 4,90 euroa
-
Postin tai Matkahuollon kotiinkuljetus 6,50 euroa
Jos teet monta tilausta samaan osoitteeseen muutaman päivän sisällä, pidätämme oikeuden yhdistää tilaamasi tuotteet samaan pakettiin.
Voit valita näistä toimitustavoista:
Toimitus annettuun osoitteeseen (Express-paketti)
Express-paketti on nopein toimitustapa. Posti toimittaa paketin annettuun osoitteeseen ilman ennakkoilmoitusta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jättää posti saapumisilmoituksen ja paketin voi noutaa lähipostistasi.
Kotiinkuljetus (Kotipaketti)
Posti yrittää soittaa tai lähettää linkin sähköpostilla, tekstiviestillä tai Oma Posti -sovelluksessa paketin toimitusajankohdasta. Linkki vie Postin verkkosivuille, jossa vastaanottaja voi valita itselleen sopivimman toimitusajankohdan.
Nouto omasta Postista (Postipaketti)
Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun paketti on noudettavissa Postista. Jos valitset tämän toimitustavan, on erittäin tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi. Jos muuta tapaa ei valita, tilaus toimitetaan Postipakettina.
Nouto valitsemastasi Postista (Postipaketti)
Voit itse valita, mistä Postin toimipisteestä noudat paketin. Posti lähettää saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Postista. Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä, joten on tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi, jos valitset tämän toimitustavan.
Matkahuollon Lähellä-paketti
Voit itse valita, mistä Matkahuollon toimipisteestä noudat paketin. Matkahuolto lähettää saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä. Lähellä-paketin noutopisteitä ovat Matkahuollot, Matkahuollon asiamiespisteet, K-marketit, R-kioskit ja muut Matkahuollon pakettipisteet.
Matkahuollon Kotiinkuljetus
Toimitus ovellesi sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin. Saat ilmoituksen saapuvasta paketista tekstiviestillä toimitusajan sopimiseksi. Vastaanottajan luvalla toimitus voidaan jättää myös ilman vastaanottajan kuittausta kotiovelle. Paketti toimitetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Pakettiautomaatti (Postipaketti)
Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan Postin noutupisteeseen tai automaattiin. Posti ilmoittaa tällaisessa tapauksessa uudesta noutopaikasta tekstiviestillä. Tämä toimitustapa on käytettävissä ainoastaan verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Huomaathan, että sinun on ilmoitettava matkapuhelinnumero, jotta pakettisi voidaan toimittaa automaattiin.
Mikäli tilauksesi sisältää vaaralliseksi luokiteltavia aineita, kuten ponnekaasutuotteita, paketin toimituksessa pakettiautomaattiin voi olla ongelmia. Tämä johtuu valitun automaatin ominaisuuksista ja koskee seuraavia Postin pakettiautomaatteja:
PRISMA ITÄKESKUS
PRISMA VIIKKI
K-CITYMARKET KOIVUKYLÄ
KAUPPAKESKUS ISO OMENA
KAUPPAKESKUS JUMBO
KAUPPAKESKUS MYYRMANNI
KAUPPAKESKUS COLUMBUS
SOKOS WIKLUND
KAUPPAKESKUS RAJALLA
KAUPPAKESKUS SELLO
K-CITYMARKET KERAVA
KOSKIKESKUS TAMPERE
S-MARKET SOKOS LAHTI
S-MARKET BULEVARDI
S-MARKET MALMI
S-MARKET EURA
KAUPPAKESKUS GALLERIA
SOKOS KUOPIO
LIDL NELJÄS LINJA
Näin noudat pakettisi Pakettiautomaatista
1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, sillä tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.
2. Valitse automaatilta "Nouda paketti"
Näppäile automaattiin koodi, jonka sait tekstiviestinä. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.
3. Lokero avautuu
Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti. Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.
Bonusjärjestelmä ja bonustuotteet
Bonuspisteiden kertyminen
Kun tilaat verkkokaupastamme, tilauksesi kartuttaa bonuspisteitä ja pisteillä voit valita bonustuotteita. Bonuspisteet kertyvät tilauksesi loppusumman mukaan, kun teet tilauksen verkkokaupassamme – yksi euro on 10 bonuspistettä. Bonuspisteet voit hyödyntää heti tilauksesi yhteydessä ja voit valita tuotteita bonuskaupan vaihtuvasta valikoimasta. Jotta tilauksesi kerryttää bonuspisteitä, sinun on ostoksia tehdessäsi rekisteröidyttävä ja kirjauduttava sisään verkkokauppaan omilla käyttäjätunnuksillasi.
Bonuspisteet ovat voimassa vuoden eteenpäin siitä, kun ne on lisätty bonustilillesi. Jos et ole käyttänyt pisteitä vuoden kuluessa, vanhentuneet pisteet poistuvat tililtäsi.
Bonuspisteiden kertyminen ryhmätilauksessa
Ryhmän yhteyshenkilö saa bonusta omista ostoistaan, mutta myös ryhmän jäsenten ostoista. DermoPlus-ryhmän jäsenet saavat bonusta omista ostoistaan. Jos ryhmätilauksen tekee DermoClassic-ryhmänä tilauslomakkeen kautta, ainoastaan yhteyshenkilö saa bonusta koko ryhmän tilauksesta.
Bonuspisteiden käyttö
Huomioithan, että jo tehtyihin bonusvalintoihin ei voi tehdä muutoksia tilauksen lähettämisen jälkeen. Bonustuotteita ei voi vaihtaa, eikä niitä voi lisätä tilaukseen jälkikäteen. Et voi myöskään palauttaa saamaasi bonustuotetta. Mahdolliset tilaukseen jälkikäteen tehdyt lisäykset eivät oikeuta bonuspisteisiin. Dermoshopilla on oikeus korjata bonuspistesaldoa mikäli palautat tuotteita tai muussa vastaavassa tapauksessa. Voit myös kerätä bonuspisteitä ja käyttää niitä suuremman määrän kerrallaan myöhemmän tilauksen yhteydessä pisteiden voimassaoloaikana. Bonuspisteitä voi hyödyntää vain tilauksen yhteydessä. Tilaus ei voi muodostua pelkästään bonustuotteista.
Bonuspisteitä saa vain verkkokaupan kautta tehdyistä tilauksista, joten se ei koske puhelimitse tai postilla tehtyjä tilauksia. Bonustuotteiden bonushinnat ja tuotteiden myyntihinnat eivät välttämättä vastaa toisiaan, ja bonushinnat saattavat olla myyntihintaa edullisemmat tai päinvastoin.
Gold-asiakkuus
Haluamme palkita aktiivisimpia asiakkaitamme kullanarvoisilla eduilla.Saavutat Gold-asiakkuuden, kun 12 kuukauden aikana ostoksesi ylittävät 500 euroa. Jäsenyystasosi päivittyy automaattisesti ostoskertymäsi mukaan. Muistathan aina tehdä ostoksesi sisäänkirjautuneena, jotta kaikki edut rekisteröityvät asiakastilillesi. Omilta sivuilta voit milloin tahansa tarkistaa oman asiakkuustasosi ja bonuspistesaldosi.
Gold-asiakkuus on voimassa vuoden eteenpäin siitä päivästä, kun saavutat tason. Asiakkuustasosi säilyy samana, mikäli vuoden kuluttua ostoksiesi arvo ylittää edelleen tason eurorajan.Ostokertymään lasketaan mukaan kaikki verkkokaupassa tehdyt tilaukset. Tilaus, joka saa sinut ylittämään Gold-asiakkuuden rajan ei sisälly seuraavan Gold-kauden laskelmaan. Uuden kauden laskenta alkaa ensimmäisestä ostoksesta sen jälkeen, kun sinusta on tullut Gold-asiakas. Postitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei lasketa mukaan ostokertymään. Mahdollisia asiakaspalvelumme kautta tilauksiin jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä ei myöskään lasketa mukaan ostokertymään. Kertymään lasketaan ostettujen tuotteiden hinnat, mutta toimituskuluja ei lasketa mukaan kertymään.
Ostokertymä päivittyy verkkokauppaan asiakkaan Omille sivuille, kun paketti on pakattu ja lähetetty asiakkaalle. Omilla sivuillasi voit seurata omaa asiakkuustasoasi ja matkaasi kohti Gold-asiakkuutta. Jos olet jo Gold-asiakas, näet Omilta sivuilta myös, mihin saakka nykyinen Gold-asiakkuutesi on voimassa. Pidätämme oikeuden muuttaa kanta-asiakasohjelman tarjouksia ja ehtoja.
Gold-asiakkaana saat seuraavat edut:
- Bonustuotteiden valinta koko tuotevalikoimasta *
- Kausittain vaihtuvia upeita Gold-tarjouksia
- Tuotenäytteitä tilauksesi mukaan
- Ainutlaatuisia elämyksiä, esimerkiksi tapahtumat
- Aina ilmaiset toimitukset yli 25 euron tilauksille
* Ei koske tuotesettejä.
Tilin poistaminen
Olethan sähköpostitse yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat poistaa Dermosil-tilisi. Yhteystiedot löydät Asiakaspalvelu-sivultamme.
Foorumi ja tuotekommentit
Pidätämme oikeuden käyttää asiakkaiden verkkokauppaan ja foorumille jättämiä kommentteja ja viestejä markkinoinnissa ja Dermosil-julkaisuissa.
Kerro meille mielipiteesi tuotteesta, jonka olet ostanut ja jota olet käyttänyt. Dermoshop pidättää oikeuden kaikkien sellaisten tuotekommenttien poistamiseen, joista käy selvästi ilmi, ettei kyseistä tuotetta ole ostettu tai käytetty. Edellytämme tuotekommenttien ja Foorumin keskusteluihin jätettyjen viestien noudattavan hyvää tapaa ja lainsäädäntöä. Foorumille voi kommentoida Dermosil-tuotteita, yritystä ja sen toimintaa koskevista asioista ja sekä risut että ruusut ovat tervetulleita. Poistamme välittömästi asiattomat, toisia käyttäjiä tai ulkopuolisia toimijoita loukkaavat viestit. Mikäli huomaat tuotekommenteissa tai Foorumilla asiatonta kommentointia, voit ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme.
Tuotetakuu ja palautukset
Dermoshopilla on täysi tuotetakuu. Voit vaihtaa viallisen tuotteen uuteen, virheettömään tuotteeseen. Sinulla on myös palautusoikeus kolmen kuukauden sisällä ostopäivästä. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Mikäli alkuperäisen laskun loppusumma jää palautuksen jälkeen alle 60 euroon, on Dermoshopilla oikeus veloittaa asiakkaalta jälkikäteen toimituskulut, 6,50 €.
Tuotetakuu koskee vain Dermosilin omia tuotteita, tuotteiden sisältöjä sekä niiden alkuperäisiä pakkauksia. Me emme vastaa muista viallisista, rikkinäisistä tai rikkoutuneista tuotteista, joita on käytetty yhdessä Dermosilin alkuperäisten tuotteiden, niiden sisältöjen tai tuotepakkausten kanssa. Dermosilin Joulukalenterin voit palauttaa, jos pakkauksen luukut ovat avaamattomia.
Emme korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti.
Palautusohjeet
Kirjaa palautuksesi verkkokauppamme palautusportaaliin ennen tuotteen palauttamista. Kirjaudu sisään asiakasnumerolla ja laskunumerolla. Liitäthän mukaan palautusnumeron ja yhteystietosi, kun lähetät palautuksesi meille.
Voit edelleen tehdä palautuksen palautuslomakkeella. Tulosta ja täytä lomake, ja laita se mukaan pakettiin yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa. Ilmoita aina nimi, osoite, puhelinnumero, asiakasnumero ja laskun numero. Ilmoita myös palautuksen syy, haluatko vaihtaa tuotteen uuteen sekä haluatko laskuhyvityksen vai rahojen palautuksen tilillesi.
Asiakas vastaa aina siitä, että tuote palautetaan asianmukaisesti pakattuna. Palautuskuittia ei saa kiinnittää tuotteen alkuperäiseen pakkaukseen. Palautuksen voi jättää veloituksetta Postiin tai Matkahuollon toimipisteisiin.
Postin kautta palautukset lähetetään osoitteeseen:
Asiakaspalautus 600833
Dermoshop
Västanlidintie 50
66200 Korsnäs
Matkahuollon Lähellä-pakettien palautus:
Lähellä-paketti palautetaan Matkahuollon toimipisteeseen asiakaspalautuskoodilla 9535735.
Erimielisyystilanteet
Tilausta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Tällaisessa tilanteessa ota ensin yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.
Kuluttajan ja yrityksen väliset verkkokauppaa koskevat erimielisyystilanteet voidaan ratkaista verkossa Euroopan Komission ylläpitämässä palvelussa (ODR). Palvelu toimii kaikilla Euroopan Unionin virallisilla kielillä. Kuluttaja saa palvelusta ratkaisun omalla äidinkielellään. Mikäli haluat osoittaa valituksen verkkopalvelun kautta Dermoshop Oy:lle, on sähköpostiosoitteemme yhteydenottoon info@dermosil.fi.
Tietosuoja
Dermoshop kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii aina suojaamaan henkilötietosi parhaalla mahdollisella tavalla. Pyrimme kaikessa toiminnassamme varmistamaan, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.
Suositeltavat internetselaimet
Suosittelemme käyttämään uusinta versiota suosituimmista selaimista, joita ovat esim. Microsoft Edge, Chrome, Safari, Firefox. Emme suosittele Internet Explorer -selaimen käyttöä. Jos käytössäsi on vanhempi versio tai muu selain, Dermosil-verkkosivut voivat mahdollisesti toimia heikommin.
Yleiset tilausehdot puhelimitse ja postitse tilattaessa
Tilaus käsitellään tilauksen saapumishetkellä olevan hinta- ja saatavuustilanteen mukaan ilman jälkitoimitusmahdollisuutta. Vähintään 60 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja, alle 60 euron tilauksiin lisäämme 6,50 euron toimituskulut. Toimitusvaihtoehdot löytyvät tilauslomakkeesta. Oletusmaksutapa on lasku (14 pv netto), joka toimitetaan tuotteiden mukana. Pidätämme oikeuden muuttaa maksutapa etukäteismaksuksi esimerkiksi tilaajan puutteellisten yhteystietojen tai maksuhäiriöiden vuoksi. Jos tilaajalla on aikaisempi avoin lasku, Dermosil voi odottaa, että suoritus näkyy Dermosilin tilillä ennen uuden tilauksen toimittamista. Ei jälleenmyyjille. Tehdäksesi tilauksen sinun tulee olla täysi-ikäinen.
Bonustuotteet, kun tilaat postitse tai puhelimitse
Puhelimitse ja postitse tehtyjen tilausten bonustuotteet määräytyvät tilauksen loppusumman mukaan. Listauksen näistä bonustuotteista löydät tästä. Bonustuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
Päivitetty 4.5.2023.