Asiakaspalvelun arkea

Kulissien takana

Asiakaspalvelijan arki täällä Dermoshopilla on aika vaihtelevaa. Jokaisella asiakaspalvelun työntekijällä on oma tehtävänsä kullekin päivälle. Jonain päivänä voit esimerkiksi olla vastuuhenkilönä chatissa, jolloin tehtävänäsi on vastata asiakkaiden chat-kysymyksiin. Yksi henkilö ei yleensä ehdi tekemään kaikkea, joten valmiudessa on myös toinen asiakaspalvelija, joka tulee apuun heti tarvittaessa.

Asiakaspalvelijan tehtäviin kuuluu myös asiakkaiden lähettämiin sähköpostikysymyksiin vastaaminen ja tilauksien käsitteleminen. Saamme usein kysymyksiä esimerkiksi tilauksiin lisättävistä tuotteista, poistuneista tuotteista ja reklamaatioista. Jokainen asiakaspalvelija vastaa päivittäin myös asiakkaiden puhelinkysymyksiin.

Me asiakaspalvelijat tietysti autamme toisiamme tarvittaessa ja keskustelemme yhdessä, miten ratkaista erilaisia ongelmia, kun meille vaikkapa esitetään haastavampia kysymyksiä. Minun lempitehtäviini kuuluu se, kun saan auttaa asiakasta löytämään tietyn tuotteen juuri hänen tarpeisiinsa: esimerkiksi mikä kasvovoide sopisi parhaiten juuri hänelle.

Asiakaspalvelijat ovat suorassa yhteydessä asiakkaisiimme, jolloin saamme heiltä tärkeää tietoa ja palautetta. Nämä tiedot ovat meille erittäin tärkeitä, ja meidän tehtävämme on tarvittaessa välittää tätä tietoa eteenpäin yrityksen sisällä.

On tosi mukavaa, kun asiakkaat kertovat omia kokemuksiaan tuotteista ja antavat piristävää palautetta! On kiva saada kiitosta hyvästä palvelusta tai kuulla, miten tyytyväinen asiakas on ollut johonkin tuotteeseen.

Koska asiakkaat merkitsevät meille paljon, panostamme valtavasti siihen, että he olisivat mahdollisimman tyytyväisiä asiakaspalveluumme.

Josefina
myyntiassistentti

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *