Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiin - Toimitusaika 1-3 arkipäivää

Bonustuotteiden ostaminen

Hei, Semmoista kysyisin, että onko mahdollista ostaa kerryttämillään bonuksilla pelkkiä bonustuotteita? Kun menen bonustuotteet- kohtaan niin se lisää tuotteen ostoskoriin, mutta miten pystyn vähentämään sen minun pisteistäni? Olisi ihana jos joku osaisi auttaa!

• En oikeen ymmärrä et mitä tarkoitat... kun oot kirjautunut sivuilles niin bonustuotteen lisäyshän automaattisesti vähentää pisteitäsi niin että reaaliaikainen saldo näkyy...
  • Ensin pitää ostaa tuotteita ennenkuin bonustuotteita voi ostostapahtuman yhteydessä valita. Eli et voi bonuspisteillä ahnehtia vaan bonustuotteita. Se bonustuote tai bonustuotteet on ns. kaupan päällinen.
  • okei. joo nyt ymmärsin. kiitos
  • Onko bonus tuote kaupan päällinen? Voitte laittaa jotain minun just antamaani tilaukseen!!! kiitos!
  • Hei Raija! Kiitos viestistäsi. Voit itse valita tilauksen yhteydessä bonustuotteita keräämilläsi bonuspisteillä. Me emme valitettavasti voi lisätä bonustuotteita tilaukseen.
Sinun tulee kirjautua sisään, jotta voit kirjoittaa ja jättää oman kommenttisi viestiin.

Meistä

Turvallisia ja ihoystävällisiä koko perheen perustuotteita, trendikkäitä erikoishoitotuotteita, laadukkaita meikkejä sekä luonnollisia kodin puhdistustuotteita –
Dermoshop Oy on kehittänyt Dermosil-tuotteita jo vuodesta 1988, ja tällä hetkellä tuotevalikoima on noin 400 tuotteen laajuinen. Tutustu ja ihastu!

Tilausehdot | Järjestelmätiedot © Dermoshop Oy