Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiin - Toimitusaika 1-3 arkipäivää

Uutiset ja artikkelit / Ajankohtaista

Tiedote: Tuuheuttava shampoo

13. kesäkuuta 2019

Tukes on tiedottanut kosmetiikkatuotteista, joita se vaati poistettavaksi myynnistä. Listalla oli mukana myös Dermosil Tuuheuttava shampoo. Tiedotusvälineiden ja sosiaalisen median uutisoinnissa ei kuitenkaan kerrottu, että takaisinveto koskee vain yhden tuotteen kahta tuotantoerää, ei koko shampoo-valikoimaa.

Oma laadunvalvontamme havaitsi kevättalvella Tuuheuttavan shampoon kahdessa tuote-erässä ongelmia (eränumerot 302A 07-2021 ja 302B 07-2021, myyntiaika 11.–27.2.2019). Osassa näiden erien tuotteissa havaittiin ongelmia säilyvyydessä ja varotoimenpiteenä otimme välittömästi molemmat erät kokonaan pois myynnistä.

Ryhdyimme välittömästi ja oma-aloitteisesti toimenpiteisiin jo ennen Tukesin tekemää päätöstä takaisinvedosta. Lähetimme heti sähköpostitse sekä kirjeellä tiedon tuotteen takaisinvedosta suoraan asiakkaille, jotka olivat ostaneet Tuuheuttavan shampoon näistä eristä.

Tapauksen jälkeen tehtaalta saapuneet Tuuheuttavan shampoon erät on tutkittu ja todettu täysin turvallisiksi käyttää. Muissa valikoimamme tuotteissa ei ole havaittu poikkeamia ja ne vastaavat tiukkoja laatukriteereitämme.

Tuotteen säilyvyysaika ja eränumero löytyvät aina pullon alareunasta tai pohjasta.

Meistä

Turvallisia ja ihoystävällisiä koko perheen perustuotteita, trendikkäitä erikoishoitotuotteita, laadukkaita meikkejä sekä luonnollisia kodin puhdistustuotteita –
Dermoshop Oy on kehittänyt Dermosil-tuotteita jo vuodesta 1988, ja tällä hetkellä tuotevalikoima on noin 400 tuotteen laajuinen. Tutustu ja ihastu!

Tilausehdot | Järjestelmätiedot © Dermoshop Oy