Ota yhteyttä!



Autamme sinua Dermosil-tuotteita, tilauksia ja verkkokauppaa koskevissa kysymyksissä. Otamme myös mielellämme vastaan vihjeitä, ideoita ja kommentteja Dermosil-tuotteista. Jos haluat vastauksen palautteeseesi, lähetäthän meille myös nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä muut yhteystietosi, jotta saamme sinuun yhteyden mahdollisimman nopeasti.

Tavallisia kysymyksiä:

DermoLehden postitus

DermoLehti on voimassa kaksi kuukautta kerrallaan ja se lähetetään automaattisesti asiakkaillemme joka toinen kuukausi. Voit tarkistaa tai päivittää lehden tilaustilanteen sekä tietosi Omilla sivuillasi.

Kadonnut lasku

Onko laskusi kadonnut? Ei hätää! Löydät kätevästi laskusi pdf-muodossa Omilta sivuilta.
Pdf-lasku poistuu Omilta sivuilta muutama päivä eräpäivän ylittymisen jälkeen.

Muutoksia tilaukseen

Jo tehtyyn tilaukseen voimme tehdä muutoksia kuten lisäyksiä, jos tilausta ei ole vielä maksettu emmekä ole vielä käsitelleet tilaustasi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko tilaukseni jo matkalla?

Lähetämme sinulle tekstiviestin kun tilauksesi on pakattu ja lähtenyt varastostamme, jos olet niin valinnut Omien sivujesi palveluasetuksissa. Voit myös seurata tilausta Omilla sivuillasi.

Haluan/en halua sähköistä uutiskirjettä

DermoNews on ajankohtaista tietoa sisältävä uutiskirjeemme, jonka lähetämme sähköpostiosoitteeseesi. Tarkista tai päivitä DermoNews -asetuksesi Omilla sivuillasi.

Dermoshopin bonusjärjestelmä

Kun teet tilauksen verkkokaupassamme saat bonusta jokaista euroa kohden. Tarkista bonussaldosi, katso bonustuotteet tai lue lisää bonusjärjestelmästämme.

Tilausehdot ja tuotteiden palautus

Tuotteiden palautus on mahdollinen, ota yhteys asiakaspalveluun. Lue lisää palautusohjeista ja tutustu samalla tilausehtoihin.

Mikä on Kahvipöytä?

Dermoshopin Kahvipöytä on helppo tapa tehdä ryhmätilauksia. Ryhmän jäsenet sijoittavat itse tilauksensa virtuaaliseen kahvipöytään ja yhteyshenkilö viimeistelee ryhmätilauksen lähettämisen. Tutustu lähemmin Kahvipöytään täällä.

Asiakaspalvelumme auttaa ja palvelee mielellään tuotteisiin ja niiden toimituksiin liittyvissä asioissa. Tavoitat henkilökohtaisen asiakaspalvelumme seuraavasti:

Puhelin
020 7466 400

Henkilökohtainen palvelu
ma-pe klo 8.30 - 16.00

Hinnat 0207-numeroon soittajalle (sis. alv 24%):
- Kiinteästä verkosta: 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min
- Matkapuhelimesta: 8,35 snt/puh + 17,07 snt/min
- Ulkomailta ko. ulkomaanpuhelumaksu

Chat- ja sähköposti

Henkilökohtainen palvelu
ma-pe 8.30 - 22.00
su 16.00 - 20.00

Dermoshop Oy
Västanlidintie 50 /PL 3, 66201 Korsnäs
Bulevardi 46, 00120 Helsinki

Y-tunnus 0213176-8 - ALV rek.
FI02131768 Korsnäs

Meistä

Turvallisia koko perheen perustuotteita, trendikkäitä erikoishoitotuotteita, laadukkaita meikkejä sekä kodin puhdistustuotteita –
Dermoshop Oy on kehittänyt Dermosil-tuotteita jo vuodesta 1988, ja tällä hetkellä tuotevalikoima on noin 400 tuotteen laajuinen. Tutustu ja ihastu!

Tilausehdot | Järjestelmätiedot © Dermoshop Oy