VUODEN SUURIN ALENNUSMYYNTI DERMODAYS ON TÄÄLLÄ - TUTUSTU TARJOUKSIIN.

FAQ - Kysymyksiä ja vastauksia

VERKKOKAUPPA & TILAAMINEN

Olen rekisteröitynyt nettisivuillenne, mutta en saa asiakaslehteänne kotiin. Mistä tämä johtuu?

Rekisteröityessäsi olet luonut tunnukset verkkokauppaamme, mutta Dermosil-lehden automaattinen postitus käynnistyy vasta ensimmäisestä tuotetilauksesta. Siinä yhteydessä sinulle perustetaan oma asiakasnumero. Yksittäisen lehden voit tilata kätevästi verkkokaupastamme kohdassa ASIAKASPALVELU – Tilaa DermoLehti.

Sähköpostiosoitteeni muuttui. Miten saan uuden sähköpostiosoitteen tietoihini?

Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppaamme ja sähköpostiosoitteesi on sen jälkeen muuttunut, voit itse päivittää uuden sähköpostiosoitteesi olemassa olevaan tiliisi. Kirjaudu verkkokauppaamme vanhalla sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Kohdasta Muokkaa tietojasi pääset tallentamaan uuden sähköpostiosoitteen tietoihisi. Samalla siitä tulee uusi sisäänkirjautumistunnuksesi.

Olen unohtanut salasanani, miten saan uuden salasanan?

Verkkokaupan oikeassa yläkulmassa on kohta Kirjaudu/Rekisteröidy. Sitä klikkaamalla löydät unohtuneen salasanan uusimistoiminnon. Syötä toimintoon sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt verkkokauppaamme ja paina Lähetä. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset itse luomaan ja tallentamaan haluamasi uuden salasanan.

Olen unohtanut salasanani ja yritän tilata uutta. Järjestelmä ei tunnista sähköpostiosoitettani. Missä vika?

Salasanan uusimistoiminto tunnistaa sähköpostiosoitteen, jolla on rekisteröidytty verkkokauppaamme. Tarkista, että syöttämäsi sähköpostiosoite on se, jolla olet rekisteröitynyt. Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut eikä sinulla enää ole pääsyä vanhaan sähköpostiosoitteeseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sähköpostiosoitteeni muuttui ja rekisteröidyin uudella osoitteellani. Mihin aiemmat bonuspisteeni katosivat?

Tilauksesta säästyvät bonuspisteet tallentuvat aina sen tilin alle, jolla kyseinen tilaus tehdään. Jos olet tehnyt kokonaan uuden rekisteröitymisen, mahdolliset aiemmin säästämäsi bonuspisteet ovat jääneet aiemman rekisteröitymisesi tilille. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Useita erillisiä rekisteröitymisiä kannattaa välttää, koska muutoin tilaus- ja bonuskertymä jakautuvat eri tileille.

Kuinka usein asiakaslehtenne ilmestyy?

Dermosil-lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa, tammi-, maalis-, touko-, heinä- syys- ja marraskuussa. Lehti on voimassa kaksi kuukautta kerrallaan ja se lähetetään automaattisesti kaikille aktiivisille asiakkaillemme. Suuren postitusmäärän vuoksi asiakkaat saavat lehden joko ilmestymiskuukauden alussa tai viimeistään sen puolivälin aikoihin.

Voinko vielä tehdä lisätilauksen, kun unohdin tilauksesta muutaman tuotteen?

Tilaukseen on mahdollista tehdä lisäys, mikäli tilausta ei ole maksettu tilaushetkellä ja tuotteita ei ole vielä pakattu. Haluamme tarjota asiakkaillemme nopean toimituksen, joten tilaukset etenevät nopeasti keräilyvaiheeseen. Erikseen lähetettävistä alle 50 euron lisätilauksista veloitamme 6 euron toimituskulut. Ilmoita tilausvahvistusnumero lisätilauksen yhteydessä.

Haluaisin tilata vain yhden tuotteen. Onko mahdollista tilata alle 50 eurolla?

Myös pienemmät, alle 50 euron tilaukset ovat mahdollisia, mutta tällöin tilaukseen lisätään 6 euroa toimituskuluja. Verkkokaupan kautta tehtävät alle 50 euron tilaukset tulee maksaa tilaushetkellä verkkopankin kautta. Premium-asiakkaat voivat tehdä myös pienemmät tilaukset ilman toimituskuluja ja laskua vastaan. Voit lukea lisää Premium-asiakkaan eduista täältä.

Olen saanut kampanjakoodin. Miten käytän sen?

Voit syöttää Kampanjakoodin Kassa-vaiheessa kampanjakoodikenttään, kohtaan Klikkaa tästä ja täytä KAMPANJAKOODISI. Vaihtoehtoisesti voit tuotteet Ostoskoriin lisättyäsi avata Ostoskorin sisällön tarkasteltavaksi, jolloin löydät kampanjakoodikentän yhteenvetoruudun alapuolelta.

Sain vain osan tilaukseni tuotteista, osa puuttuu kokonaan. Mistä tämä johtuu?

Kyseessä voi olla monipakettilähetys, eli tilaamasi tuotteet on pakattu kahteen tai useampaan laatikkoon. Monipakettilähetyksen erilliset paketit kulkevat itsenäisesti kuljetuksessa ja niillä on omat lähetyksenseurantatunnuksensa. Paketit voivat tulla perille eri aikaan. Monipakettilähetyksen pakettikortissa on tieto pakettien määrästä ja omilta sivuilta voi myös tarkistaa sekä pakettien määrän että niiden lähetystunnukset. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään myös tässä asiassa.

Olen alle 18-vuotias ja haluaisin tilata teiltä tuotteita, käykö se?

Tuotteidemme tilaaminen edellyttää vähintään 18 vuoden ikää. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.

Voiko bonustuotteita vaihtaa?

Verkkokaupan kautta tehdyistä tilauksista asiakas saa aina bonuspisteitä, joilla hän saa itse valita bonustuotteet kulloinkin ajankohtaisesta bonustuotevalikoimastamme. Puhelimitse, postitse ja faksilla tehdyissä tilauksissa bonustuotteet määräytyvät automaattisesti laskun loppusumman mukaan. Sääntömme molemmissa bonusjärjestelmissä on, että emme vaihda bonustuotteita.

Mistä voin tilata sähköisen uutiskirjeen?

Verkkokauppaamme rekisteröitynyt asiakas voi tilata DermoNews-uutiskirjeen Omien sivujen Palveluni-kohdassa. Mikäli et ole vielä rekisteröitynyt sivuillemme mutta haluat saada sähköisen uutiskirjeemme, voit syöttää sähköpostiosoitteesi verkkokauppamme alaosan kohtaan Tilaa DermoNews-uutiskirje.

TUOTTEET

Sopivatko tuotteenne herkkäihoisille?

Sensitive-sarjan allergiatunnuksella merkityt tuotteet sopivat hyvin myös herkkäihoisille. Tunnus kertoo tuotteesta, joka on tutkittu eikä sisällä hajusteita tai aineita, jotka yleisesti ärsyttävät tai herkistävät. Jos sinulla on kovin herkkä iho, voit ensin kokeilla tuotetta kyynärtaipeen iholle parina päivänä varmistuaksesi tuotteen sopivuudesta.

Miksi hajustamaton tuote tuoksuu?

Koska tuotteeseen ei ole lisätty mitään hajusteita, raaka-aineiden ominaistuoksu voi tuntua tuotteessa. Hajustamattoman tuotteen raaka-aineet voivat antaa esimerkiksi voiteelle hieman lääkemäisen tuoksun.

Kuinka kauan voide säilyy avattuna?

Voiteet ovat tuoretuotteita kuten elintarvikkeetkin ja säilyvät parasta ennen -päivämäärään tuotteen ollessa avaamaton ja käyttämätön. Avaamisen jälkeen voidaan pääsääntönä pitää, että voidetuote säilyy 3-6 kuukautta avaamisesta säilytysolosuhteista riippuen. Sen jälkeen se on syytä vaihtaa uuteen. Tuotteessa voi olla myös ns. PAO-merkintä (Period After Opening), jossa on erikseen mainittu kuukausimäärä kuinka kauan tuote säilyy avaamisen jälkeen.

Onko valikoimassanne vauvoille ja pienille lapsille sopivia tuotteita?

Sensitive-sarjasta löytyy runsaasti myös vauvoille ja pienille lapsille sopivia, hajustamattomia tuotteita, joille on myönnetty myös Allergia-, Iho- ja Astmaliiton allergiatunnuksen käyttöoikeus. Verkkokaupan valikosta IHONHOITO – KATEGORIA – Vauvat ja pienet lapset löydät helposti kaikki tuotteet.

Testataanko Dermosil-tuotteita eläinkokeilla?

Dermosil ei ole testannut eikä testaa tuotteitaan tai raaka-aineitaan eläinkokeilla. Noudatamme EU-aluetta koskevaa kosmetiikan eläinkoekieltoa. Eläinkoekiellot ovat tulleet voimaan EU:ssa asteittain vuodesta 2004 alkaen. Maaliskuussa 2013 päättyi viimeinen eläinkoekieltojen siirtymäaika. Kiellot koskevat sekä valmiita tuotteita että ainesosia. Olemme valinneet avoimen tiedotuspolitiikan eläinkokeettomuudesta, emmekä katso aiheelliseksi liittyä maksullisille eläinkoevapaiden tuotteiden listoille, sillä sama lainsäädäntö koskee kaikkia toimijoita. Toimintaamme ohjaavat laatu- ja ympäristöjohtamisjärjestelmät, mistä todisteena meillä on ISO 9001:2008 ja ISO 14001:2004 –sertifikaatit. Näihin liittyvät auditoinnit tapahtuvat kerran vuodessa. Toimintamme on valvottua ja sertifioitua erittäin kattavasti.

Mitä tuotteita voin käyttää raskauden ja imetyksen aikana?

On olemassa melko vähän tutkimuksia siitä, miten erilaiset kosmeettiset aineet vaikuttavat raskauden tai imetyksen aikana. Siksi on aina suositeltavaa pysytellä mahdollisimman paljon perustuotteissa, kuten hajusteettomissa Allergiatunnuksen käyttöoikeuden saaneissa perustuotteissa ja Dermosil Nature-sarjan luonnonkosmetiikkatuotteissa. Raskauden ja imetyksen aikana on tärkeää huolehtia monipuolisesti omasta ja lapsen hyvinvoinnista eli mm. terveellisestä ruokavaliosta, sopivasta liikunnasta ja riittävästä levosta. Näistä asioista saa luotettavaa tietoa omasta neuvolasta.

Miksi aiemmin tilaamani tuote on poistunut valikoimasta?

Tuotteen poistumiselle valikoimasta on harvoin vain yhtä selkeää syytä. Kehitämme jatkuvasti tuotevalikoimaamme. Kehitystyössä meitä ohjaavat sekä asiakkaiden toiveet, kauneudenhoidon trendit, myyntimäärät että lainsäädäntö ja tutkimustyö, jotka vaikuttavat esimerkiksi ainesosien käyttöön. Kehitystyö on välttämätöntä myös erinomaisen hinta-laatusuhteen säilyttämiseksi. Osa valikoimamme tuotteista on Limited Edition -tuotteita, joita on myynnissä vain rajoitettu erä.

Sisältävätkö kuorintatuotteenne muovirakeita?

Ympäristöohjelmamme mukaisesti käytämme kuorintatuotteissamme vain luonnollisia kuorivia ainesosia kuten riisinjyvämurskaa, sokeria tai mantelinkuorta. Muovirakeita emme käytä.

Käytättekö tuotteissanne parabeeneja?

Emme käytä tuotteissamme parabeeneja. Kaikki tuotteemme on valmistettu parabeenittomina vuoden 2015 alusta saakka.

Mistä Dermosil-kosmetiikkatuotteet tulevat?

Dermosil-tuotteiden tuotekehitystyö tehdään pääkonttorillamme Korsnäsissä Pohjanmaan rannikolla. Dermosil-kosmetiikkatuotteet valmistetaan Suomen lisäksi Ruotsissa, Tanskassa ja muissa EU-maissa. Tuotteet tulevat tehtailta varastollemme Korsnäsiin, mistä ne myös postitetaan suoraan asiakkaillemme.

Meistä

Turvallisia ja ihoystävällisiä koko perheen perustuotteita, trendikkäitä erikoishoitotuotteita, laadukkaita meikkejä sekä luonnollisia kodin puhdistustuotteita –
Dermoshop Oy on kehittänyt Dermosil-tuotteita jo vuodesta 1988, ja tällä hetkellä tuotevalikoima on noin 400 tuotteen laajuinen. Tutustu ja ihastu!

Tilausehdot | Järjestelmätiedot © Dermoshop Oy