Dermoshop tilausehdot

Minimiostos ja toimituskulut
Toimitus ja maksaminen
Lahjakortin ostaminen ja käyttäminen
Ikäraja
Luottotiedot
Lisäys tilaukseen
Bonustuotteet
Dermosil Premium
Foorumi ja tuotekommentit
Tuotetakuu ja palautusoikeus
Dermosil®  laatu
Tietosuoja: Asiakkuus, henkilötietojen käsittely ja evästeet (cookies)
Rekisteriseloste
Suositellut internetselaimet

Verkkokaupasta tilaaminen vaatii aina rekisteröitymisen tai sisäänkirjautumisen. Dermoshop ei myy tuotteita jälleenmyyjille. Myymme tuotteita suoraan yksittäisille kuluttajille tai tilaajaryhmille.

Minimiostos ja toimituskulut

Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa. Alle 50 euron tilauksiin lisäämme 6 euron toimituskulut. Tilaaja maksaa alle 50 euron tilauksen välittömästi verkkopankin kautta tilauksenteon yhteydessä. Mikäli tilaus sisältää ainoastaan lahjakortin oston ja summa jää alle 50 euron, tilaukseen ei lisätä toimituskuluja.

Yli 50 euron tilauksiin emme lisää toimituskuluja. Kun tilaus on yli 50 euroa, on maksutavaksi valittavana myös lasku, jolloin lähetämme laskun tuotteiden mukana (maksuaika 14 pv netto). Mikäli tilaus sisältää lahjakortin oston, ainoa maksutapa on verkkomaksu.

Pidätämme oikeuden hinnan- ja myyntipäivien muutoksiin. Paino- ja valmistusteknisistä syistä johtuen emme voi taata, että kaikkia tuotteita on saatavilla koko lehden voimassaoloajan. Tuotteiden saatavuuden voi tarkistaa verkkokauppamme sivuilta osoitteessa www.dermoshop.fi. Tilaus käsitellään tilauksen saapumishetkellä olevan saatavuustilanteen mukaan, ilman jälkitoimitusmahdollisuutta.

Toimitus

Tarjoamme asiakkaillemme nopean toimituksen. Paketti saapuu asiakkaalle valitusta toimitustavasta riippuen normaalisti 3-5 arkipäivän sisällä. Ruuhka-ajat huomioimme ja ilmoitamme mahdollisista pidemmistä toimitusajoista verkkosivuillamme.

Nykyinen toimitusaika: 3-5 arkipäivää (päivitetty: 28.09.2017)

Toimitusvaihtoehdot ovat seuraavat:

Postin toimitus annettuun osoitteeseen perille asti
Nopein toimitustapa. Posti toimittaa paketin tilauksessa annettuun osoitteeseen. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus ja paketti on noudettavissa omasta postitoimipaikasta. Jos tilauksessa ei toisin valita, käytämme tätä toimitustapaa.

Nouto omasta Postista
Posti lähettää matkapuhelimeen tekstiviestinä saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa omasta lähimmästä Postin palvelupisteestäsi. Matkapuhelinnumero on erittäin tärkeä Economy-toimitustavassa.

Nouto valitsemastasi Postista
Valitse Postin palvelupiste, josta haluat pakettisi noutaa. Posti lähettää saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa kyseisestä noutopisteestä. Saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestinä.

Postin kotiinkuljetus
Posti ottaa ennen toimitusta yhteyttä tilauksessa annettuun puhelinnumeroon ja sopii toimitusajankohdasta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, lähetetään tilauksessa annettuun osoitteeseen ilmoitus, jossa vastaanottajaa pyydetään ottamaan yhteyttä postiin ja sopimaan tomitusajankohdasta.

SmartPOST
Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta SmartPOST -pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi SmartPOST-automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan postipisteeseen. Jos pakettiautomaatti on täynnä se ohjataan myös silloin automaattia lähinnä olevaan postipisteeseen. Itella lähettää tällaisessa tapauksessa sms-viestin asiasta. Tämä toimitustapa on käytettävissä ainoastaan verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Matkapuhelinnumerosi on erittäin tärkeä SmartPOST-toimituksessa.

Mikäli tilauksesi sisältää vaaralliseksi luokiteltavia aineita, kuten ponnekaasutuotteita, paketin toimituksessa SmartPOST-automaattiin voi olla ongelmia johtuen valitun automaatin ominaisuuksista.
Tämä koskee seuraavia Postin pakettiautomaatteja:

PRISMA ITÄKESKUS
PRISMA VIIKKI
K-CITYMARKET KOIVUKYLÄ
KAUPPAKESKUS ISO OMENA
KAUPPAKESKUS JUMBO
KAUPPAKESKUS MYYRMANNI
KAUPPAKESKUS COLUMBUS
SOKOS WIKLUND
KAUPPAKESKUS RAJALLA
KAUPPAKESKUS SELLO
K-CITYMARKET KERAVA
KOSKIKESKUS TAMPERE
S-MARKET SOKOS LAHTI
S-MARKET BULEVARDI
S-MARKET MALMI
KAUPPAKESKUS GALLERIA
SOKOS KUOPIO

SmartPOST-paketin noutaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.

2. Valitse automaatilta "Nouda paketti"
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.

3. Lokero avautuu. Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.

PostNord Logisticsin MyPack-paketti
Tilauksesi toimitetaan sinua lähellä olevaan noutopisteeseen 2-3 arkipäivän kuluessa. Noutopisteinä toimii yli 1100 Siwan, Valintatalon, Euromarketin ja Matkahuollon toimipistettä. Pitkien ja joustavien aukioloaikojen ansiosta voit noutaa pakettisi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Maksaminen

Tuotteet maksetaan käyttämällä tarjottujen pankkien verkkopankkipalveluita (Nordea, Osuuspankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken* ) tai valitsemalla 14 päivän maksuaika, jolloin lasku tulee tuotteiden mukana.
Dermoshop Oy pitää itsellään oikeuden muuttaa maksutapa etukäteismaksuksi erityisistä syistä, kuten esimerkiksi tilaajan luottohäiriöistä tai yhteystietojen epäselvyyksistä johtuen. Asiakkailta, joilla ei ole aikaisempaa ostohistoriaa, on Dermoshopilla tarpeen vaatiessa oikeus pyytää etukäteismaksua tuotteista mikäli kyseessä on poikkeuksellinen suuri kertaostos. Tällaisessa tilanteessa tilaajaan otetaan yhteyttä tilauksen vastaanottamisen jälkeen.

* Tilaukset, joiden maksutavaksi on valittu verkkopankki tai joiden maksutapana on automaattisesti "Heti, verkkomaksu" tulee saattaa onnistuneesti loppuun tilaushetkellä. Emme käsittele maksamattomia tilauksia.

Jos tilauksen arvo on alle 50 euroa tai tilaus sisältää yhden tai useamman lahjakortin, ainoa maksutapa on verkkomaksu.

Maksumuistutuksemme ja -vaatimuksemme on ulkoistettu Cash-In Consulting Oy:lle. Viivästyskorko korkolain mukainen. Maksumuistutuksen lähettämisestä veloitetaan 5,00 euron muistutusmaksu.

Lahjakortilla maksaminen tapahtuu kassavaiheessa syöttämällä lahjakortissa oleva numerosarja sille varattuun kenttään.

Lahjakortin ostaminen ja käyttäminen

Dermosil-lahjakortin voi ostaa muiden Dermosil-tuotteiden tilaamisen yhteydessä tai omana tilauksenaan. Lahjakortin sisältävä tilaus maksetaan aina oston yhteydessä välittömästi verkkopankkimaksulla. Lahjakorttia ei voi tilata ja maksaa kampanjakoodilla tai toisella lahjakortilla. Mikäli tilaus sisältää ainoastaan lahjakortin oston ja summa jää alle 50 euron, tilaukseen ei lisätä toimituskuluja. Tällöin lahjakortti toimitetaan tilaajalle kirjepostina.

Lahjakortilla voi maksaa ainoastaan tilauksen yhteydessä verkkokaupassamme osoitteessa dermoshop.fi. Lahjakortilla maksaminen tapahtuu kassavaiheessa syöttämällä lahjakortissa oleva numerosarja sille varattuun kenttään. Huomaathan, että lahjakortilla maksaessasi maksutavaksi valitaan Verkkopankki. Lahjakortti on voimassa yhden (1) vuoden ostopäivästä.

Lahjakortin summan voi jakaa useampaan ostokertaan. Dermoshopin tilausehdot koskevat myös lahjakortilla maksettuja tilauksia. Dermoshop ei vastaa kadonneesta, varastetusta tai umpeutuneesta lahjakortista. Dermoshop pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja.

Ikäraja

Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.

Luottotiedot

Mahdolliset yksityishenkilön luottohäiriöt edellyttävät aina verkkopankkipalveluiden käyttöä tai ennakkomaksua, josta ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.

Jos tilaajalla on aikaisempi avoin tilaus, Dermoshop voi halutessaan odottaa, että se on maksettu ja suoritus näkyy Dermoshopin tilillä, ennen uuden tilauksen toimittamista.

Lisäys tilaukseen

Tehtyyn tilaukseen voi olla mahdollista tehdä lisäys, mikäli tuotteet eivät vielä ole pakattuna. Erikseen lähetettävistä alle 50 euron lisätilauksista menee aina 6 euron käsittely- ja toimitusmaksu. Ilmoita tilausvahvistusnumero lisätilauksen yhteydessä niin asiakaspalvelumme tarkistaa onko lisäys vielä mahdollinen. Jälkikäteen tehdyt lisäykset eivät oikeuta bonuspisteisiin.

Lisäyksiä tai muutoksia ei voi tehdä mikäli tilaus on jo maksettu esim. nettipankkipalvelun kautta.

Kampanjatuotteita ei voida lisätä jo tehtyyn tilaukseen.

Bonustuotteet

Kun tilaat verkkokaupastamme voit itse valita bonustuotteesi ajankohtaisesta bonustuotevalikoimasta. Tilauksestasi saat bonuspisteitä ja pisteillä voit valita bonustuotteita. Bonuspisteitä voi käyttää ainoastaan tilauksen yhteydessä. Voit vaihtaa pisteitäsi bonustuotteisiin toisesta tilauksestasi lähtien.

Bonuspisteet ovat voimassa yhden (1) vuoden ostopäivästä. Mikäli et ole käyttänyt pisteitäsi vuoden sisällä, pistesaldosi nollaantuu. Bonustuotteita ei voi vaihtaa eikä lisätä jälkikäteen. Mahdolliset jälkikäteen tehdyt lisäykset eivät oikeuta bonuspisteisiin. Dermoshopilla on oikeus korjata bonuspistesaldoa mikäli palautat tuotteita tai muussa vastaavassa tapauksessa. Voit myös kerätä bonuspisteitä ja käyttää ne myöhemmän tilauksen yhteydessä.

Bonusjärjestelmä on käytössä ainoastaan verkkokaupassamme, eikä koske puhelin-, fax- tai postitilauksia.

Dermosil Premium

Dermosil Premium on palkitseva kanta-asiakkuusohjelma aktiivisimmille asiakkaillemme. Saat automaattisesti Premium Silver -jäsenyyden, kun 12 kk:n aikana tekemäsi Dermosil-ostokset verkkokaupassamme ylittävät 400 euroa. Kun ostoksesi 12 kk:n ajalta ylittävät 1000 euron rajan, saavutat Premium Gold -jäsenyyden! Premium-jäsenyys astuu voimaan sinä päivänä, kun ostoksesi ylittävät edellytetyn rajan. Jäsenyys on voimassa yhden vuoden ajan. Ostokertymään lasketaan mukaan kaikki verkkokaupassa tehdyt tilaukset. Postitse, faksilla tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei lasketa mukaan premiumostokertymään. Mahdollisia tilauksiin jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä ei myöskään lasketa mukaan ostokertymään. Kertymään lasketaan ostettujen tuotteiden hinnat, toimituskuluja ei lasketa mukaan kertymään.

Premiumostokertymä päivittyy Omille sivuille kun paketti on pakattu ja lähetetty Dermoshopista.

Omilla sivuillasi voit seurata, minkä verran sinulla on vielä matkaa seuraavalle Premium-tasolle. Ostokertymään lasketaan mukaan vain verkkokaupassamme tehdyt tilaukset. Jos olet jo Premium Silver - tai Premium Gold -asiakas, näet myös, mihin saakka nykyinen Premium-tasosi on voimassa. Pidätämme oikeuden muuttaa Premium-ohjelman tarjouksia ja ehtoja.

Foorumi ja tuotekommentit

Pidätämme oikeuden käyttää asiakkaiden verkkokaupassa kirjoittamia julkisia tuotekommentteja ja foorumilla kirjoitettuja viestejä Dermoshopin markkinointimateriaaleissa sekä muissa Dermoshopin julkaisuissa.

TUOTETAKUU JA PALAUTUSOIKEUS

Dermoshopilla on täysi tuotetakuu. Vialliset tuotteet vaihdetaan uusiin vastaaviin tuotteisiin. Dermoshopilla on myös palautusoikeus kolmen kuukauden sisällä ostopäivästä. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Mikäli alkuperäisen laskun loppusumma jää palautuksen jälkeen alle 50 euroon, on Dermoshopilla oikeus veloittaa asiakkaalta jälkikäteen 6 euron toimituskulut. Emme korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti tuotteiden ominaisuudet ja pakkausmuoto huomioiden.

Erimielisyystilanteet

Kauppasopimusta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla. On suositeltavaa, että ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttaja on yhteydessä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.

Euroopan komissio ylläpitää kansainvälistä riidanratkaisufoorumia (ns. ODR-foorumi, Online Dispute Resolution) osoitteessa http://ec.europa.eu/odr. Foorumi toimii asiointipisteenä, jonka kautta kuluttaja voi tehdä valituksen toisessa jäsenvaltiossa sijaitsevalle vaihtoehtoiselle riidanratkaisuelimelle omalla kielellään. Kuluttajan halutessa osoittaa valituksensa foorumin kautta Dermoshop Oy:lle on sähköpostiosoitteemme yhteydenottoon info@dermoshop.com .

Palautusohjeet

Ota mielellään yhteyttä tuotteen palautuksesta ja korvaamisesta etukäteen asiakaspalveluumme puhelimitse 020-7466 400 tai Yhteydenottolomakkeen kautta. Ilmoita samalla aina:

- tuotteen nimi
- valmistuseränumero sekä
- parasta ennen -päivämäärä

Tuotteen voi palauttaa ilman postimaksua postin välityksellä. Palautukset tulee aina tehdä jonkin Postin palvelupisteen kautta. Tämä koskee myös lähetyksiä, jotka on toimitettu MyPack-pakettina. Tuotteen mukana on oltava dokumentti, jossa on tarpeelliset tiedot (asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja asiakasnumero). Esimerkiksi laskukopio on hyvä laittaa palautukseen mukaan. Jotta voimme parantaa asiakaspalveluamme ja toimintaamme, toivomme sinun liittävän palautettavan tuotteen mukaan myös tuotepalautuksen syyn.

Palautukset lähetetään osoitteeseen:

Asiakaspalautus 600833
Dermoshop
PL 3
66201 Korsnäs

DERMOSIL®  LAATU

Dermoshop on suomalainen yritys, joka suunnittelee ja myy Dermosil® ihonhoitotuotteita. Yritys on toiminut jo vuodesta 1988 lähtien. Dermoshopin laajaan tuotevalikoimaan kuuluu useita hajustamattomia ihonhoitotuotteita, joille Allergia- ja Astmaliitto on myöntänyt allergiatunnuksen käyttöoikeuden.

Parasta ennen merkintä

Tuote säilyy avaamattomana ja oikein säilytettynä parasta ennen -päivämäärään saakka. Avattuna ihonhoitovoide säilyy hyvänä yleensä noin kuusi kuukautta ellei tuotteessa ole toisin mainittu.

Osassa meikkituotteissa on tuotteen eränumerona esimerkiksi 09-2011. Tämä ei tarkoita parasta ennen käyttöpäivää. Meikkituotteissa on PAO-symboli, joka kertoo miten kauan tuote säilyy käyttökelpoisena avaamisensa jälkeen (PAO= period after opening).

Esim. tarkoittaa, että säilyvyys on 8 kuukautta tuotteen avaamisesta.

Tuotteiden testaus

Tuotevalikoimamme sisältää yli 400 Dermosil®-tuotetta, jotka on valmistettu laadukkaista raaka-aineista ja niiden testaus suoritetaan dermatologisesti ihmisten koe-käytössä. Tuotteilla on täysi tuotetakuu.

TIETOSUOJA

Asiakkuus

Asiakkuus syntyy kun asiakas tekee tuotetilauksen. Tilaus edellyttää seuraavia henkilötietoja: Työpaikka ja/tai asiakkaan oma nimi, syntymäaika, lähiosoite tai työosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero.

Henkilötietojen käsittely

Dermoshopin asiakasrekisteri on luottamuksellinen; rekisteritietoja ei luovuteta eteenpäin muille osapuolille. Dermoshop lähettää Dermoshop-lehtiä, tuotekuvastoja, sähköposti- tai tekstiviestejä ainoastaan sellaisille asiakkaille, jotka ovat itse antaneet lähettämiseen luvan. Asiakkaan pankki- tai luottokorttien tiedot eivät ole Dermoshopin henkilökunnan nähtävissä. Kaikki tiedonsiirto sekä maksut tapahtuvat aina suojatun yhteyden kautta.

Evästeet (cookies)

Dermoshopin verkkokaupan internetsivuilla käytetään evästeitä (cookies). Sivujen toiminnan kannalta on välttämätöntä, että internetselain sallii evästeet. Evästeiden avulla kerätään teknisiä tietoja ja tietoa sivujen käytöstä. Tietojen avulla kehitetään myös sivustoa vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.

REKISTERISELOSTE

Rekisterinpitäjä

Dermoshop Oy Ab
Västanlidintie 50
66200 Korsnäs, Suomi
puh. 020-7466 400
e-mail: info@dermoshop.com
Y-tunnus: 0213176-8

Rekisterin nimi
Dermoshop Oy:n asiakasrekisteri

Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisteri on tarkoitettu Dermoshopin ja Dermoshopin asiakkaiden väliseen asiakassuhteen hoitoon. Rekisteriä ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta Dermoshopin suoramarkkinointiin. Rekisteritietojasi voidaan luovuttaa markkinointitarkoituksissa emoyhtiö Dermoshop Oy:n tytäryhtiöiden käyttöön.

Rekisterin sisältämät tiedot

  • Käyttäjän henkilökohtaiset tiedot (etunimi, sukunimi, syntymäaika)
  • Käyttäjän yhteystiedot (mahdollinen työpaikka, työ- tai kotiosoite, puhelinnumero, faksi, sähköposti)
  • Lehden sekä uutiskirjeen tilauksen hyväksyminen
  • Tilaustiedot
  • Tilatut tuotteet
  • Tilauksen päivämäärä
  • Tilauksen maksutapa
  • Viitenumero
  • Tilaushistoria
  • Internet-palvelimen tekniset tiedot (sisältävät käyttäjän IP-osoitteen ja tietoja käyttäjän selaimesta)

Tietojen luovutus ja salassapito

Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille osapuolille. Tiedot on tallennettu Dermoshopin omaan palvelinjärjestelmään ja niihin on pääsy ainoastaan Dermoshopin henkilökunnalla ja valtuutetuilla järjestelmän ylläpitäjillä. Erääntyneen laskun siirtyessä maksumuistutus- ja/tai maksuvaatimuskäsittelyyn, laskua koskevat tiedot välitetään Cash-In Consulting Oy:lle, jolle Dermoshop Oy on ulkoistanut maksumuistutusten ja -vaatimusten käsittelyn. Lisätietoja asiakasrekisteristämme saat yllä olevasta osoitteestamme.

INTERNETSELAIN

Suositellut selaimet

Suosittelemme käyttämään uusinta versiota suosituimmista selaimista, joita ovat esim. Microsoft Edge, Chrome, Safari, Firefox. Jos käytössäsi on vanhempi versio tai muu selain, Dermoshopin verkkosivut voivat mahdollisesti toimia heikommin.

Meistä

Turvallisia koko perheen perustuotteita, trendikkäitä erikoishoitotuotteita, laadukkaita meikkejä sekä kodin puhdistustuotteita –
Dermoshop Oy on kehittänyt Dermosil-tuotteita jo vuodesta 1988, ja tällä hetkellä tuotevalikoima on noin 400 tuotteen laajuinen. Tutustu ja ihastu!

Tilausehdot | Järjestelmätiedot © Dermoshop Oy