loader

5 vinkkiä aamu-unisille – näin heräät virkeänä

Dermosil_March-April2020-model1.jpg

Etkö kuulu niihin, jotka hyppäävät virkeänä ylös heti, kun kello soi? Kaikki meistä eivät todellakaan ole aamuvirkkuja. Jos aikaiset aamut eivät ole sinun juttusi, lue tästä viisi vinkkiä, joiden avulla aamuherätykset helpottavat edes hieman.

 

1. Vie herätyskello kauemmas sängystäsi. Tiedetään, tämä ei ole kovin kiva vinkki, mutta toimiva se voi olla. Kun sinun on pakko nousta sammuttamaan herätyskello, on pienempi riski, että kallistuisit sen jälkeen takaisin sänkyyn.

2. Anna aamuauringon herättää sinut. Kevään ihanin puoli on valon lisääntyvä määrä. Ota siitä kaikki irti! Jätä ikkunaverhot auki, jotta huone ei olisi pimeä herätessäsi ja silmien avaaminen tuntuisi vähän helpommalta.

3. Hanki kahvinkeittimeen ajastin. Onko mitään ihanampaa kuin herätä kahvin tuoksuun?

4. Älä torkuta. Tylsää, mutta totta. Et ehdi vaipua torkun aikana niin syvään uneen, että se piristäisi. Nouse siis ylös, kun kello soi.

5. Aamusuihku ja ihanat tuotteet. Jos kaukana sängystä huutava kello sai sydämesi tykyttämään, tässä on vähän lempeämpi neuvo. Lämmin suihku ja hurmaavat Wake up -tuotteemme herättävät pehmeästi uuteen päivään.

 

Virkeitä aamuja!

Jaa

Artikkeliin liittyvät tuotteet

Ajankohtaista